Przeprowadzona w zeszłym roku ankieta pokazuje, że 21% pacjentów Hull Royal Infirmary jest niezadowolonych z jedzenia i picia, które otrzymują podczas hospitalizacji. Inspekcję przeprowadzono w kwietniu ubiegłego roku.
Jeden na pięciu pacjentów z Hull Royal Infirmary niezadowolony z jedzenia
W skali krajowej, 85% pacjentów jest zadowolonych z serwowanych im posiłków. W 2013r. w każdym szpitalu w kraju przepytano na ten temat 300 pacjentów.

John Saxby z Hull and East Yorkshire Hospitals Trust zapowiada, że towarzystwo przyjrzy się tej sprawie bardzo uważnie i wysłucha pacjentów. Zapowiada, że według niego sprawę można szybko rozwiązać. Rzecznik prasowy dodaje, że Hull Royal Infirmary jest zaopatrywane w jedzenie u tego samego dostawcy, co szpital Castle Hill Hospital, gdzie 85% pacjentów było zadowolonych z jakości jedzenia. „Inspekcje w tych szpitalach były przeprowadzone w kwietniu i czerwcu ubiegłego roku. Niedawne sygnały od pacjentów pokazują, że od tamtego czasu jakość jedzenia poprawiła się. Hull Trust jest rozpoznawane na poziomie ogólnokrajowym za swoją pracę nad poprawą jakości szpitalnego jedzenia i zmniejszania ryzyka nieodpowiedniego odżywiania pacjentów. W kwietniu zeszłego roku nasz dostawca żywności otrzymał nagrodę za swoją pracę. W ciągu miesiąca dostajemy mniej niż jedną skargę na jedzenie, ale z chęcią wysłuchamy wszystkich uwag, jakie mają pacjenci”.


Źródło: http://www.hulldailymail.co.uk/