Dla zwolnionych niedawno pracowników sklepu Comet pojawiła się iskierka nadziei – opiewający na dwa miliony funtów kontrakt między Contact Centre z Network Rail będzie skutkował utworzeniem 30 nowych miejsc pracy, z czego większość zostanie obsadzona właśnie pracownikami zwolnionymi w Comet.
Szansa pracy dla zwolnionych niedawno pracowników Comet
Szef KC Contact Centre Tony Jopling cieszy się, że mógł zapewnić tym ciężko pracującym ludziom lokalne miejsca pracy. „To bardzo przykre co przytrafiło się Comet, ale wygranie tego kontraktu w listopadzie zeszłego roku zdarzyło się w naprawdę odpowiedniej chwili, ponieważ umożliwiło nam zaoferowanie liny ratunkowej niektórym z osób, które straciły pracę. Ludzie, których zatrudniliśmy, mają wysokie kwalifikacje i jesteśmy zachwyceni, że możemy ich zatrzymać w Hull” mówi Jopling (cyt. za: thisishullandeastriding.co.uk).

Call centre KC ogłosiło w zeszłym roku, że zostało wybrane przez Network Rail do obsługi National Helpline and Commercial Property Helpdesk na okres pięciu lat. Kontrakt trwa, a firma obsługuje 18 tysięcy połączeń przychodzących dziennie.

W zeszłym roku KC zostało uhonorowane nagrodą Global Standard dla najlepszego telefonicznego centrum obsługi klienta w Yorkshire. Znajduje się także wśród 20 najlepszych firm tego typu w Wielkiej Brytanii.

 

Źródło: www.thisishullandeastriding.co.uk