Dla zwolnionych niedawno pracowników sklepu Comet pojawiła się iskierka nadziei – opiewający na dwa miliony funtów kontrakt między Contact Centre z Network Rail będzie skutkował utworzeniem 30 nowych miejsc pracy, z czego większość zostanie obsadzona właśnie pracownikami zwolnionymi w Comet.
Szef KC Contact Centre Tony Jopling cieszy się, że mógł zapewnić tym ciężko pracującym ludziom lokalne miejsca pracy. „To bardzo przykre co przytrafiło się Comet, ale wygranie tego kontraktu w listopadzie zeszłego roku zdarzyło się w naprawdę odpowiedniej chwili, ponieważ umożliwiło nam zaoferowanie liny ratunkowej niektórym z osób, które straciły pracę. Ludzie, których zatrudniliśmy, mają wysokie kwalifikacje i jesteśmy zachwyceni, że możemy ich zatrzymać w Hull” mówi Jopling (cyt. za: thisishullandeastriding.co.uk).
Call centre KC ogłosiło w zeszłym roku, że zostało wybrane przez Network Rail do obsługi National Helpline and Commercial Property Helpdesk na okres pięciu lat. Kontrakt trwa, a firma obsługuje 18 tysięcy połączeń przychodzących dziennie.
W zeszłym roku KC zostało uhonorowane nagrodą Global Standard dla najlepszego telefonicznego centrum obsługi klienta w Yorkshire. Znajduje się także wśród 20 najlepszych firm tego typu w Wielkiej Brytanii.
Źródło: www.thisishullandeastriding.co.uk