Oddział ratunkowy A&E w Hull Royal Infirmary ma plan, jak szybciej przyjmować lub zwalniać do domu pacjentów.
Hull Royal Infirmary - pacjenci będą obsługiwani szybciej
Zgodnie z przepisami ustanowionymi w 2004r. przez rząd Laburzystów, 98% pacjentów, którzy zgłaszają się na A&E, powinno zostać przyjętych, zbadanych lub odesłanych do domu w ciągu 4 godzin od przyjścia. Hull Royal Infirmary już wcześniej miało problemy ze spełnieniem tych norm. W maju ubiegłego roku na przyjęcie w ciągu 4 godzin lub mniej mogło liczyć tylko 95,9% pacjentów. Ostatnio, między styczniem a marcem 2014r., ze względu na jeszcze większą liczbę chorych, niedawny strajk kierowców karetek oraz przebudowę placówki medycznej odsetek ten spadł do 93,8%.

Teraz szefowie szpitala przygotowali 30, 60 i 90 – dniowy plan naprawy sytuacji. Jacqueline Myers, dyrektor od planowania i rozwoju w Hull and East Yorkshire Hospitals NHS Trust, mówi: „Ostatnio zatrudniliśmy dodatkowych konsultantów w najbardziej pracowitych momentach. Już widzieliśmy pewną poprawę, jeżeli chodzi o zwalnianie pacjentów do domu, co było częścią naszego zimowego planu” (cyt. za hulldailymail.co.uk).

Władze szpitala już w styczniu i lutym apelowały, żeby na izbę A&E zgłaszali się tylko ci, którzy naprawdę potrzebują nagłej pomocy. Właśnie w tym okresie liczba zgłaszających się pacjentów wzrosła o 20%.

Meyer dodaje: „W tym roku rozpoczniemy nasz plan zimowy wcześniej, żeby tym razem nie dać się zaskoczyć. Czekamy też na koniec prac budowlanych”. Zgodnie z założeniami, plan poprawy organizacji pracy sprawi, że w maju pomoc lekarską w przeciągu 4 godzin lub mniej otrzyma 96,4% pacjentów, a odsetek ten w czerwcu ma wzrosnąć do 96,9%.


Źródło: http://www.hulldailymail.co.uk/