Będąc mieszkańcami Hull, wcześniej czy później znajdziemy się w sytuacji, kiedy będziemy musieli skontaktować się z lokalnym Urzędem Miasta. Podatek miejski (Council Tax), zasiłki czy naprawy domu socjalnego – to tylko kilka ze spraw, których załatwienie wymaga kontaktu z Hull City Council.

Hull City Council proponuje nam wiele sposobów kontaktu:

1. Telefoniczny

(01482) 300 300.

Linia telefoniczna jest czynna w godzinach:
w tygodniu: 10:00 – 17:00,

w soboty: 9:00 – 13:00.

Osoby nie mówiące w języku angielskim też mogą wybrać tą formę kontaktu. Wystarczy wykręcić numer telefonu i po zgłoszeniu się konsultanta powiedzieć: POLISH. Należy poczekać chwilkę, po czym powinien odezwać się tłumacz polsko – angielski. Uwaga: ze względu na zwiększone zapotrzebowanie, w soboty może być problem z rozmową w języku polskim.

2. Osobisty

Wszystkie sprawy urzędowe załatwić można osobiście w zlokalizowanych w różnych częściach miasta biurach obsługi klienta (Customer Service Centre) czy punktach informacyjnych.

Lista biur obsługi klienta (Customer Service Centre) na terenie Hull:

1. THE WILSON CENTRE

2. HOLDERNESS ROAD

3. INGS

4. NORTH POINT

5. THE ORCHARD CENTRE

Punkty informacyjne w Hull:

1. BETHUNE AVENUE

2. BILTON GRANGE

3. GREATFIELD AVENUE

4. LONGHILL

Godziny pracy poszczególnych urzędów mogą się różnić, dlatego przed wybraniem się lepiej sprawdzić godziny pracy konkretnego urzędu, aby się upewnić, że w danym dniu jest on otwarty.

3. Drogą e-mailową

info@hullcc.gov.uk

4. Listownie

Zapytania ogólne kierujemy pod adres Urzędu Miasta:

Hull City Council:
Hull City Council,
Guildhall,
Hull,
HU1 2AA

Zapytania odnośnie konkretnych usług możemy kierować bezpośrednio do poszczególnych działów:

1. Wywóz śmieci

2. Podatek mieszkaniowy Council Tax

3. Zasiłki: Housing i Council Tax Benefis

 

Źródło: http://www.hullcc.gov.uk