Będąc mieszkańcami Hull, wcześniej czy później znajdziemy się w sytuacji, kiedy będziemy musieli skontaktować się z lokalnym Urzędem Miasta. Podatek miejski (Council Tax), zasiłki czy naprawy domu socjalnego – to tylko kilka ze spraw, których załatwienie wymaga kontaktu z Hull City Council.
Hull City Council proponuje nam wiele sposobów kontaktu:
1. Telefoniczny
(01482) 300 300.
Linia telefoniczna jest czynna w godzinach:
w tygodniu: 10:00 – 17:00,
w soboty: 9:00 – 13:00.
Osoby nie mówiące w języku angielskim też mogą wybrać tą formę kontaktu. Wystarczy wykręcić numer telefonu i po zgłoszeniu się konsultanta powiedzieć: POLISH. Należy poczekać chwilkę, po czym powinien odezwać się tłumacz polsko – angielski. Uwaga: ze względu na zwiększone zapotrzebowanie, w soboty może być problem z rozmową w języku polskim.
2. Osobisty
Wszystkie sprawy urzędowe załatwić można osobiście w zlokalizowanych w różnych częściach miasta biurach obsługi klienta (Customer Service Centre) czy punktach informacyjnych.
Lista biur obsługi klienta (Customer Service Centre) na terenie Hull:
3. INGS
4. NORTH POINT
Punkty informacyjne w Hull:
4. LONGHILL
Godziny pracy poszczególnych urzędów mogą się różnić, dlatego przed wybraniem się lepiej sprawdzić godziny pracy konkretnego urzędu, aby się upewnić, że w danym dniu jest on otwarty.
3. Drogą e-mailową
info@hullcc.gov.uk
4. Listownie
Zapytania ogólne kierujemy pod adres Urzędu Miasta:
Hull City Council:
Hull City Council,
Guildhall,
Hull,
HU1 2AA
Zapytania odnośnie konkretnych usług możemy kierować bezpośrednio do poszczególnych działów:
1. Wywóz śmieci
2. Podatek mieszkaniowy Council Tax
3. Zasiłki: Housing i Council Tax Benefis
Źródło: http://www.hullcc.gov.uk